|
Dráma....kiégett motortér......:(2008.10.15. 09:57 -
szabyk RST
mint azt tudjátok többen is az utólsó Lacházán nem vettem már részt.... az oka is többek számára nyilvánvaló..de azért leírom,hisz sokan vannak akik nem tudnak mindent.... az utólsó OB futamra már nem terveztem semmi fejlesztést,hisz tudtuk több ponton is elértük a teljesítés határát. gondolkodtam gurulás közben mi is lehet...őszintén szólva az AC hibájára,vagy dugulásra gondoltam..... végigcsorogtam a pályán...mikor készültem visszafordulni....óriási,fél méteres lágok csaptak fel a géptető alól......uhhh ez nem tréfa már.... így csak bíztam benne,hogy nem ég le az egész autó...... gondoltam felhívom sanyát,hátha nem látják mi a szitu....(előtte már beszéltem mással) a telefon elmaradt.....a tűzoltók jöttek...halonnal el is oltották,szűk 20mp alatt...... azt gondolom a fő dolgok nem sérültek......(motor és a többi) de ami műanyag vagy éghető az minden oda lett..........(érzékelők,csövek,kábelköteg injektorok,stb) a károk felmérését még nem kezdtük el,egyszerűen nem volt kedvem foglalkozni a dologgal... ami már most látszik.....a benzinnyomásszabályozó hipp-hopp eltünt.nem keresem az okokat mi lehetett a baj,de akár ez is közöttük szerepelhet. ami nagyon érdekes volt,és jól esett az az összefogás amit a rendezők és a nézők tanusítottak felém.pénzgyüjtésbe kezdtek,hogy motiváljanak a további versenyzésre....ezt itt meg is köszönném mindenkinek aki segített valahogyan!! (ha valakit ez zavar,és(vagy) érdekli mennyi is jött össze akkor privátban szívesen válaszolok;)
köszönöm nektek!!
és köszönöm mindenkinek a 2008-as évet.mindenkinek aki segített(gizi,sanya,Toth Robi,soma,zoli,ave)......és mindenki akit esetleg kihagytam!!!! azt gondolom esemény és eredménydús évet tudunk magunk mögött....sanyával nem sikerült zöldágra vergődnom(még)..de talán az idén volt,hosszú idő után az ,hogy versenyeztünk párszor......ez ha minden összejön jövőre újra áll;) Az RWD project ezzel a dologgal bukott egyenlőre....így jövre is marad a Fiesta,de átalakításokkal.hogy legyen miért kimennünk 2009-ben is,)
itt van néhány kép a mostani állásról:
|
Egyéni rekordom9.78 @ 238GyorskeresésA versenyautómFord Fiesta mk32.0Zetec turbo JE dugók Eagle hajtókarok portolt polírozott nagyszelepes hengerfej Garrett gt35r Motec ECU 1600ccm injektorok 2 db Bosch 044 motorsport pumpa egyedi rallycross style leömlő egyedi szívósor Sachs racing kuplung Cimkék10_second_club (1) 11.0@220 (1) 11.1 (1) 2009_felkészülés (1) 2009_küzdelem_az_idővel (1) 2010_motor (1) 70mm (1) als (1) ausztria (1) blog (1) blog_frissítés (1) bukócső (1) cat_cams (1) dry_sump (1) elmebeteg (1) első_verseny (1) expo (1) fejlesztés (1) focus_rs (1) fotósorozat (1) fuel_pressure_regulator (1) kerékagy (1) kiskunlacháza (2) kitámasztó... (1) koe (5) koe_elődöntő (1) koe_west (1) koe_west_2008 (1) kunmadaras (3) mk2_escort (1) motec (1) mtx75_off (1) mtx_75 (1) nevezes (1) nyíregyháza (2) olaj_pumpa (1) pillangó (1) rozinante... (1) sajt (1) sanya (1) surge (1) surge_limit (1) szabályzat (1) szívacs (1) szívósor (2) szívósor_project (1) tengelyek (1) tuning_kiállítás (1) váltó (1) új_egyéni (1) 2009 (1)Archívum2010. január (2)2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (2) 2009. július (2) 2009. június (1) 2009. május (3) 2009. március (3) 2009. február (3) 2008. november (4) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (3) 2008. június (10) 2008. május (5) 2008. április (9) 2008. március (6)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |